Sunday, January 4, 2009

Jum BoiKoT!!

MARI kita semua boilot barangan dari kedua negara tak berguna ini!
cara kita menjatuhkan mereka secara tersirat!so apa tgg lagi..usha dulu kod b4 beli..

Example, an Israeli product will have barcode like:


729 0000000008

The following list is given according the priority as the worst at top and then second worst is next.

729 : ISRAEL
00-13 : USA

2 ATAU 3 kod didepan merupakan kod setiap negara..so awas yah semua..make sure barang yg kita beli itu bukan dr 2 negara jahanam ini!bayangkan lah us 'restui' serangan israel??what da f%*$!!???restu kau tue hebat n agung lah kan?

Amerika restu Israel(sumber:utusan)

ISRAEL TERUS MENYERANG... Gambar menunjukkan seorang ibu dan anak lelakinya duduk di atas runtuhan rumahnya yang musnah dibom oleh Israel di Rafah.


WASHINGTON 3 Jan. – Amerika Syarikat (AS) menegaskan tentera Israel bebas untuk melancarkan serangan udara dan darat ke atas Gaza.

Berikut adalah kenyataan White House melalui Timbalan Setiausaha Akhbarnya, Gordon Johndroe berhubung isu itu seperti dipetik oleh agensi berita AFP.

Terkini

* Jet-jet pejuang Israel awal pagi ini menyerang Masjid Ibrahim Al-Maqadna, Gaza, mengorbankan 13 orang termasuk dua kanak-kanak ketika lebih 200 jemaah sedang solat. Lebih 60 cedera dalam serangan itu.

* Beberapa serangan lain dilakukan di sekolah, lapangan terbang dan pelabuhan mengakibatkan empat terbunuh termasuk dua komander Hama

Boikot terus produk Yahudi, AS

KUALA LUMPUR 3 Jan. - Generasi muda digesa memboikot secara berterusan produk berkaitan syarikat Yahudi dan Amerika Syarikat (AS) yang mendalangi kekejaman rejim Israel ke atas rakyat Palestin.

Naib Ketua Pergerakan Puteri UMNO, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata, golongan itu mesti membuang tabiat mengagung-agungkan produk AS yang merupakan sekutu rapat Israel itu.

"Tindakan pemboikotan itu mesti dijalankan secara berterusan kerana usaha untuk memusnahkan negara-negara Islam tidak pernah berhenti," katanya kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.

Rosnah diminta mengulas mengenai langkah yang perlu diambil masyarakat Malaysia bagi mengutuk dan mengecam perbuatan Israel menyerang Palestin.

Israel terus memperhebatkan serangannya di Genting Gaza sejak Sabtu lalu dan setakat ini telah mengorbankan hampir 400 nyawa dan menyebabkan 1,900 rakyat Palestin lagi cedera.

Kekejaman Israel itu menerima kutukan dan kecaman hebat masyarakat seluruh dunia termasuk rakyat Malaysia yang kini mula menganjurkan beberapa langkah mengecam perbuatan keganasan itu termasuk protes dan usaha memboikot produk keluaran Yahudi.

Rosnah berkata, ahli Puteri UMNO yang merupakan sebahagian daripada generasi muda juga perlu bersama-sama menyokong setiap usaha membantah tindakan Israel yang melancarkan serangan udara ke Genting Gaza itu.

Katanya, generasi muda perlu menjadikan tragedi di Palestin itu sebagai satu pengajaran dan lebih peka terhadap krisis dunia terutama yang melibatkan umat Islam.









-only me-

2 comments:

CaBaiKeRinG said...

bila nak tobat!?!?

only me ^erien'z^ said...

adeh!!soklan!!hahaha...

 

blogger templates | Make Money Online