Thursday, February 5, 2009

tReNd??

sudah jd trend koT zamN skUnk tUK Luahkan isi Hati dgn xpreSS kpd org yg BerkuaSA??
hehe..mari Lihat berita dibawah!

Perdana Menteri China pula dilempar kasut

BEIJING: Selepas kejadian kasut dilempar kepada bekas Presiden Amerika Syarikat, George W Bush, kelmarin Perdana Menteri China, Wen Jiabao pula dilemparkan dengan kasut ketika beliau berucap di Universiti Cambridge, EngLand.

Sejurus sebelum membaling kasut, seorang

lelaki berusia 27 tahun meniup wisel dan dengan laungan kuat menuduh Wen sebagai ‘diktator’.

“Ini adalah satu skandal,” laungnya dari belakang auditorium, mencelah ucapan Wen. “Dia seorang diktator, macam mana anda boleh mendengar pembohongannya?” tanyanya sebelum melemparkan kasut itu.


Media China bagaimanapun mengambil sikap mendiamkan diri kepada peristiwa itu dan hanya menyiarkan kandungan ucapan Wen . (drg malu lah kot)

Tidak seperti kejadian seorang pemberita Iraq melemparkan kasut terhadap Bush yang mendapat liputan meluas bukan saja di China tetapi di seluruh dunia, (biasalah..nak islam diangap pengganas kan)akhbar tempatan dan halaman web di China hanya melaporkan ucapan Wen tanpa langsung menyebut insiden berkenaan(takut dktakn kaum pengganas kew?). Malah perkara itu yang disebut dalam forum di internet juga terus dipadamkan.

China semalam mengutuk kejadian itu dan b

erkata ia tidak sepatutnya berlaku, sambil merakamkan kekesalannya kepada Kerajaan Britain.


so wat dt u Guess?...haha!rasa tak Puas Hati ngan sapa2 tak?jum Kiter ramai2 baLing kasut!! my aim is.......PRsiden IsraeL yaHudi laknatuLLah(EHUD OLMERT) dan sekutunya!! (mau ku baLing ngan Terompah jepun yg diperbuat dr Besi(kasut bola pun ok jer)..pergi mampos sma kau!!)

nah..hambek!!ngan stOkin2 akn ku baLing!
-only me-

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online